Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
« Let this world explode. »
flood autour des rps   Mar 21 Avr - 0:06
Gallions : 72

On passe à table

«For every failing sun, there’s a morning after »
These are the eyes and the lies of the taken... These are their hearts but their hearts don’t beat like ours. They burn ‘cause they are all afraid. For every one of us, there’s an army of them but you’ll never fight alone. ‘Cause I wanted you to know that the world is ugly but you’re beautiful to me

« The Time Keeper »
Re: flood autour des rps   Jeu 14 Mai - 15:21
Gallions : 94

oké, je me répète mais j'aime trop Isaac
« Let this world explode. »
Re: flood autour des rps   Jeu 14 Mai - 17:54
Gallions : 150

Et Tasnim est un amour

Mais honnêtement, Isaac c'est une méga guimauve, j'avoue avoir un peu de mal à le jouer parfois, il a pas de vice, pas une once de méchanceté, passer de Caly à Isaac, c'est méga chaud du slip :p

I’ll always bleed for you. so let’s laugh, let’s learn to laugh at ourselves again. and let’s love, Let’s hate what our love makes us do. if i face my fears, would my skies be all but clear? probably not. then again i’ve always held my doubts so close to my heart that these frames have trapped all my better days.  I hate the things i do and all the shit i put you through. it’s tragic, i’m static. i am the world’s worst, i am my own worst enemy,  drugs can’t kill me. love won’t save me from myself.

« The Time Keeper »
Re: flood autour des rps   Jeu 14 Mai - 19:50
Gallions : 94

une légère lâcheté dans le passé, c'est un petit vice ça pourtant roh, c'est justement à ça que servent les rps, à développer les personnages au-delà de l'image 'lisse' qu'on s'en est faite en faisant leurs fiches ! en tout cas moi j'aime beaucoup te lire (et je suis à la bourre sur mes rps, mea culpaaa)
Contenu sponsorisé
Re: flood autour des rps   

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1